Wie zijn wij?
Kom meer te weten over de gezichten achter Buro P&O.
Jeen en Eelco Wijers
Wij zijn Jeen en Eelco Wijers en hebben in 2007 Buro P&O opgericht. Wij zijn begonnen met Buro P&O met als belangrijkste doel werkgevers het werk dat het hebben van personeel met zich mee brengt zoveel als mogelijk uit handen te nemen.
Daarnaast zorgen wij met onze kennis en ervaring dat wet- en regelgeving correct wordt toegepast, het belang van de klant wordt gediend en werknemers krijgen waar zij recht op hebben. Wij hebben plezier in ons werk en hebben aandacht voor onze klanten.
Dienstverlening betekent bij Buro P&O dat wij luisteren naar de verhalen bij onze klanten en maatwerk leveren op de vragen en problemen die spelen bij onze klanten.
Wij werken met plezier en aandacht voor onze klanten
Wij werken voor ongeveer 80 verschillende bedrijven en organisatie met bij elkaar zo’n 1000 (duizend) werknemers. Dat doen wij met een team van 7 medewerkers met ieder zijn eigen specialisme en werkgebied. Wij nemen de tijd om naar onze klanten te luisteren en alle vragen zo goed, praktisch en volledig mogelijk te beantwoorden, zodat je als werkgever, manager of leidinggevende weer verder kunt.
Onze klanten, groot en klein, hebben met Buro P&O de beschikking over een volledige en eigen afdeling P&O. Wij staan dagelijks volledig tot de beschikking van onze klanten met een team van ervaren medewerkers. Elke medewerker heeft zijn eigen aandachtsgebied of specialisme en samen werken wij voor al onze klanten.
Onze vestiging
Wij zijn gevestigd in het bedrijfsverzamelgebouw Het Industriegebouw (HIG) aan de Goudsesingel in Rotterdam. Wij werken al jaren zoveel als mogelijk is digitaal en op afstand. Daarvoor maken wij gebruik van verschillende applicaties zoals een salarisadministratiesysteem, een urenregistratiesysteem en verschillende HR-modules. Wij communiceren met onze klanten door gebruik te maken van de telefoon, e-mail en onze applicaties. Als het nodig is gaan wij naar de klant toe.
Heb je een vraag?
Praktisch en betrokken
Wij hebben ervaring met het toepassen van vele verschillende cao’s en kennen het arbeidsrecht en sociaal zekerheidsrecht. Klanten van Buro P&O zijn onder andere actief in de kinderopvang, reclame en marketing, metaal en techniek, ggz, gezondheidszorg, ICT, apotheken, horeca, catering, jeugdzorg, dierhouderij, openteelten, woonzorg (VVT), thuiszorg en installatietechniek. Wij zijn praktisch en betrokken bij onze klanten. We hebben aandacht voor de specifieke situaties die spelen en onze oplossingen zijn gericht op een betere toekomst voor de klant en de werknemers.
Geen onnodige risico’s
Met Buro P&O weet onze klant dat geen onnodige risico’s worden genomen en geen onvoorziene en onnodige kosten worden gemaakt. Ons streven is om voor onze klanten geld te besparen. Wij hebben plezier in ons werk en dat begint met aandacht voor onze klanten en de werknemers bij onze klanten.
Wil je graag weten wie onze klanten zijn en hoe zij de samenwerking met Buro P&O ervaren?
Altijd transparant
Als dienstverlener vinden wij het bijzonder belangrijk dat wij transparant zijn over onze inzet en de kosten. Wij laten daarom altijd vooraf weten welke inzet de klant van ons kan verwachten en wat de kosten van die inzet zijn. Nadat wij de instemming hebben gekregen van onze klant gaan wij aan het werk. Dat doen wij door duidelijk en eenduidig te communiceren en duidelijk aan te geven wanneer je wat van ons mag verwachten. Wij doen wat we zeggen en wij zeggen wat wij doen.