Medewerker Personeelszaken
Vanaf 1 februari 2025 en voor 24 uur tot 40 uur per week
Wie zijn wij?
Hallo, wij zijn Sylvia, Eelco, Alice, Danique, Kevin, Boy, Gioia en Jeen, het team van Buro P&O. Samen zijn wij de afdeling P&O voor onze klanten. We zijn op zoek naar een nieuwe collega voor de functie medewerker personeelszaken.
Wat doen wij?
Vanuit ons kantoor in Het Industrie Gebouw in Rotterdam verzorgen wij de personeelszaken, salarisadministratie, urenregistratie en verzuimbegeleiding voor meer dan 100 MKB bedrijven met bij elkaar meer dan 1500 medewerkers. Onze klanten zijn actief in verschillende sectoren, waaronder kinderopvang, ICT, gehandicaptenzorg, agrarische bedrijven, apotheken, metaal en techniek, reclame en marketing, jeugdzorg, stadslandbouw, GGZ, horeca en catering, zakelijke dienstverlening, kantoorinrichting, kunst en cultuur en elektrotechniek.
De functie:
Als medewerker personeelszaken ben je het aanspreekpunt voor onze klanten bij alle voorkomende vraagstukken op het gebied van personeelszaken, salarisadministratie, urenregistratie, arbeidsrecht en verzuim. Tevens ben je verantwoordelijk voor het vullen en up-to-date houden van het personeelsinformatiesysteem en de personeelsdossiers van onze klanten. Je taken omvatten onder andere:
- Opstellen van alle voorkomende overeenkomsten, brieven, formulieren en andere documenten
- Medewerkers aanmaken en mutaties verwerken in ons personeels- en salarissysteem, Loket.nl
- Aanleggen en beheren van personeelsdossiers
- Vragen beantwoorden van werkgevers en leidinggevenden en adviseren over te nemen stappen
- Wijzigingen doorgeven aan pensioenfondsen, (verzuim)verzekeraars en het UWV
- Informeren van werkgevers over wijzigingen en veranderingen, zoals het aflopen van een arbeidsovereenkomst of over nieuwe wet- en regelgeving
Het is een veelzijdige functie waarin administratieve werkzaamheden worden gecombineerd met het adviseren van onze klanten. Je werkt in een uitdagende omgeving met een grote diversiteit aan opdrachtgevers.
Wat bieden we jou?
- Een salaris tussen de € 2.600,00 en € 3.400,00, afhankelijk van je opleiding en ervaring
- 8% vakantietoeslag
- Deelname aan de pensioenregeling
- 25 vakantiedagen per jaar om je werk-privébalans te waarborgen
- Vergoeding van je reiskosten
- Een gezonde en lekkere lunch op kantoor
- Teamuitjes en activiteiten om de teamspirit te versterken
- Opleidings- en doorgroei mogelijkheden
Wie ben jij?
Ben jij de collega die we zoeken? We komen graag in contact als je:
- Ervaring hebt met administratieve werkzaamheden
- Nauwkeurig en zorgvuldig kunt werken
- Goede sociale- en communicatieve vaardigheden bezit
- Ervaring hebt met Loket.nl en Microsoft Office
- Correct Nederlands kunt schrijven
Het is een veelzijdige functie waarin administratieve werkzaamheden worden gecombineerd met het adviseren van onze klanten. Je werkt in een uitdagende omgeving met een grote diversiteit aan opdrachtgevers.
Solliciteren
Ben je enthousiast om bij ons te komen werken? Mail dan jouw motivatiebrief en CV naar info@buro-po.nl. Wil je meer weten over de werkzaamheden of over ons, dan kun je ons bellen op telefoonnummer is (010) 3033298.